genieten van pure keuken

genieten van pure keuken
Lekker zelf experimenteren met gezonde voeding.

donderdag 26 maart 2020

Healthy breakfast with avocado and banana, energyboost!


Diegene die mij persoonlijk kennen of misschien de mensen die mij volgen, weten dat de strijd tegen de kilo's een strijd is voor altijd.
Een strijd is eigenlijk niet het juiste woord.  Gezonde gewoontes hebben en deze dan ook toepassen, dat is het eigenlijk. En soms vergeet ik dat eventjes....Zo was er de voorbije jaren elk jaar een kilo of twee bij en plots is dit dan teveel en voel je je niet meer goed.
1 januari maakte ik opnieuw de gezonde klik en ik viel 10 kilo af en zo voel ik mij goed.
En nu is het de bedoeling natuurlijk om die kilo's voor altijd in de kast te laten en er misschien nog een paar extra kilootjes te laten afsmelten.
En mijn ervaringen wil ik heel graag delen met jullie.
Een gezond ontbijt is hetgeen ik deze morgen at, lekker!

Voor 1 persoon
  • 1 avocado
  • 1 banaan
  • 100 g water of sojamelk of notenmelk of kokosmelk
  • 1 eetlepel pompoenpittenproteïen
  • 1 koffielepel chiazaad (geweekt)
  • 200 g blauwe bessen
In een wip klaar met de Thermomix.
Doe de eerste 5 ingrediënten in de mengbeker, geleidelijk van stand 1 tot stand 5, eventueel eens bijspatelen en klaar is kees. Serveren met de blauwe bessen.

Smakelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten