genieten van pure keuken

genieten van pure keuken
Lekker zelf experimenteren met gezonde voeding.

dinsdag 5 augustus 2014

Salad in a jar en voedselzandloperpasta, smullen van de courgettesliertjes!

Ik ben hier terug om een overzichtje te geven van mijn voorbije dag. Het was gisteren een heel speciale dag want ik was 19 jaar geleden voor het eerst mama geworden, dus goed gevoel :-)
En het was dag 4 van mijn clean eating en daarbij weer mijn eerste werkdag na de verlofperiode.
Gezond eten is vooral positief vooruit kijken en voorbereid zijn. En kijk zo was ik gisteren zeker en vast wel vertrokken.
Goed gewapend met in de ochtend deze smoothie met frambozen, meloen en ongezoete sojamelk.
Ik vermeld geen hoeveelheden want dit is natuurlijk afhankelijk van hoeveel je beweegt. Ik fietste gisteren 30 km (heen en terug) naar het werk dus ik mocht wel een grote portie :-) met 100 gr frambozen, 200 gr meloen en 200 ml sojamelk.
Tussendoor at ik havermout met zonnebloempitten, geweekt in ongezoete sojamelk.

En s' middags gaf ik mij over aan deze geweldige sla met 1 eetlepel olijfolie, kurkuma, peper, komkommer, rode paprika, rode biet, sla, notenmengeling en gerookte zalm. Eventjes schudden voor gebruik en alle smaken zijn vermengd!
Voor ik weer op mijn fiets sprong naar huis, at ik nog 200 gr mini-tomaatjes en 100 gr rauwe wortels.
En s' avond was er feest!
We vierden dit supergezond met deze pasta zonder pasta.
 Het recept kan je vinden via deze link!
Om 20h at ik nog 10 amandelnoten en 10 walnoten en ik was klaar met mijn eetdag!

Laat mij weten hoe het jullie bevalt en ik blijf gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten