genieten van pure keuken

genieten van pure keuken
Lekker zelf experimenteren met gezonde voeding.

maandag 23 juli 2018

Linzenballetjes volgens Ellen Charlotte Marie, gezonde hap op maandag!

Het was een bewogen dag. Werkdag maar ook uitvaart van een vriend zijn mama. De moeder, grootmoeder en overgrootmoeder ken ik daarbij nog eens persoonlijk. Afscheid nemen is zo belangrijk. Ik moest mijn vader twee maand geleden afgeven en kon het zo appreciëren om de vrienden daar te zien. Dus ik bleef vragen op het werk om toch een aantal uren weg te kunnen. En ik ging en het was zo mooi, zo liefdevol, zo echt...
Elvire we denken aan jou!
Avondeten deden we rustig, buiten en met burgers. Bedankt aan Ellen Charlotte Marie om zo een mooi boek te schrijven.
Here we go!

Nog voor 10 burgers
  • 4 zoete patatten, gekookt
  • 1 blik linzen, gespoeld (ik kookte ze zelf)
  • pijpajuinen
  • kikkererwtenmeel
  • peper 
  • Herbemare
  • Kurkuma
  • Curry
  • Ras el hanout
  • Olijfolie
Meng alle ingrediënten en vorm er balletjes van.
Bak in de oven op 25 min op 180°C.

Smullen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten