genieten van pure keuken

genieten van pure keuken
Lekker zelf experimenteren met gezonde voeding.

woensdag 7 november 2018

Beetroot, second day of the report of a 49 year old one!

Rode biet is vandaag precies een beetje de rode draad door mijn dag. En weet dat dit consequenties heeft. Niet schrikken als je plots een rode plas in het toilet ziet...
Na een slechte nacht geraakte ik niet wakker. De wekker ging aan mij voorbij, en dit gebeurt nooit...
Tijd voor douche en een smoothie als ontbijt.

Rode biet met komkommer, mango en eiwitpoeder : snel klaar in de Thermomix en al direct een mooi volume vocht van in de vroegte. Foto ontbreekt, haasten was de boodschap!
Op de fiets naar Zwijnaarde en als het iets na 10h is knaagt de maag en lonkt de soep (restje van gisteren).
De lunch was deze heerlijke Thermomixsalade, zie foto hierboven, met restjes zalmforel.
Kon het niet laten om erna een koffie te drinken...en een stuk noga te eten.
Ik ga het me nog beklagen dat ik hier alles opschrijf, hihi.
Na de middag tijd om de kookworkshop voor morgen (thema vis) en de demo voor deze avond voor te bereiden.
Vliegen, rennen en springen en om 18h een handje vol noten en twee mandarijnen.
19h30 en klaar voor een drie uur durende kookmarathon.
- Apero met pisang en peer
- Broodjes met olijven
- Mayonaise
- Tonijndip
- Bearnaise met zalm
- Tomatensoep
- Zoete aardappelzal met spek
- Kip curry met rijst en prei
- Sorbet
- Sabayon
Ik hou jullie op de hoogte over hoeveel er in mijn mondje verdween....
Fijne avond

Geen opmerkingen:

Een reactie posten