genieten van pure keuken

genieten van pure keuken
Lekker zelf experimenteren met gezonde voeding.

zaterdag 31 mei 2014

Dieetmaand? Extra strict de voedselzandloper toepassen, detox, clean eten, raw before 4,...wie doet mee?

Wie doet er mee met de super gezonde maand juni op Proeven op Zondag?
Heb je nog een kleinigheid weg te werken tegen dat het bikinitijd is? Voel je dat je toch af en toe 'ongezonde dingen' eet en je vreest terug in een oud stramien te vervallen?

Ik ga jullie alvast steunen en mezelf voeden met alleen supergezonde dingen.

Ik weet het, ik eet al gezond, maar toch kan het altijd nog een beetje beter.

Doe je mee?

Ik schotel jullie voor deze avond een mega grote groenteschotel voor.
Want groenten, die mogen, in zoveel mogelijk kleuren en smaken, en dat zullen ze zullen smaken?

Voor 4 personen
  • 1 courgette
  • 1 rode paprika
  • 1 aubergine
  • 1 broccocli
  • 4 wortels
  • 2 zoete aardappels
  • 1/2 butternut
  • en nog ander lekkers... (pastinaak, aardpeer, champignons,...)
  • 4 eetlepels olijfolie
  • kruidenzout
  • peper van de molen
  • tijm
  • basilicum
  • ev Provençaalse kruiden
Snij alle groenten in blokjes van ongeveer dezelfde grootte.
Doe de olie, de kruiden erop en meng goed.
Zet de schotel een uur in de oven, het eerste half uur onder deksel of alufolie, erna zonder bedekking en af en toe eens omroeren!
Deze vegetarische schotel past perfect bij een linzenburger, een hartige quiche of deze quinoaburger die morgen aan de beurt komt.

Heerlijk!
Ik hou jullie op de hoogte van mijn belevenissen. Geven jullie feedback over hoe het jullie bevalt?

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten