genieten van pure keuken

genieten van pure keuken
Lekker zelf experimenteren met gezonde voeding.

woensdag 20 juli 2016

Voor en na, nooit meer diëten, het draait allemaal om de juiste klik!

Wie worstelt al niet zijn ganse leven met zijn gewicht?

Ik wel.
Sinds ik 16 ben (en ik ben er nu 47) ben ik aan het opletten, voedingswaren schrappen, diëten,..hoe je het ook wilt noemen.
Ik paste alle mogelijke methodes toe. Weight Watchers, bodystyling, Infraligne, Herbalife, vasten, zeer weinig eten door caloriebeperking, ...en zo kan ik nog een paar uren doorgaan.
Mijn gewicht schommelde van 82.7 tot 47, ik was er dus wel mee bezig hoor.
Ik werd op een bepaald moment veel te mager en at niets meer enz enz.
Ik viel met elke methode af maar kwam al even snel weer bij.
En toen maakte ik de klik, want daar komt het op aan, dit is het enige wat nodig is om succes te hebben!!!
Vroeger dacht ik (of achter die gedachte stak ik mij toch weg) altijd dat iedereen zijn voedingsgewoontes op feestmodus had. Veel eten en drinken, weinig bewegen, veel snoepen en dus deed ik dat ook.
Maar...eind 2011 maakte ik de klik! Bewust bezig zijn en ja hoor, het lukt.
Ik viel net geen 20 kilo af en vond evenwicht. Altijd plannen, altijd groenten op de eerste plaats en het is super leuk. Ik geniet enorm van alles wat ik eet want ik ben er bewust mee bezig.
En at ik teveel of ongezond of zo, dan duurt dit maximaal één dag, daarna krijgt de klik de bovenhand. Ik geniet van lopen, fietsen en van sportief zijn. Ik ben mij aan het klaarstomen voor mijn eerste halve marathon (na een succesvolle 20 km van Brussel).
Ik wens jullie dus allemaal super véél succes. Spring op mijn blog en probeer uit.
Mijn blog is er om mensen gelukkig te maken door eenvoudig en lekker eten te laten eten.
Succes!!
En omdat foto's boekdelen spreken mijn startfoto van 2011 tot op heden!
2011
2012

En omdat foto's boekdelen spreken...


2013
2014

2015

2016 en ik ben de linkse!!!




2 opmerkingen:

  1. Formidabel, Carine, ik heb het allemaal gezien, zoveel jaren, en het is waar, je ziet er nu beter uit dan ooit!

    BeantwoordenVerwijderen