genieten van pure keuken

genieten van pure keuken
Lekker zelf experimenteren met gezonde voeding.

zaterdag 9 november 2013

11 11 11 soepactie, ik kook van woede voor het goeie doel

Ziezo, het is zover. Vandaag gaan er massaal veel vrijwilligers de weg op met soep. Voor een liter betalen de mensen 5 euro en alle soep wordt gemaakt door 110 koks. En ja, ik ben er één van...
30 liter, daarvoor heb ik mij geëngageerd en dit mocht ik ook al vertellen op Radio 2.
Nu ben ik behoorlijk geveld door een bronchitis maar ja hoor, toch van de partij.

Deze ochtend stond ik daar met
7 liter rode linzensoep
5 liter pastinaak-appel-curry soep
5 liter maïssoep-kokos-rode puntpaprika soep
5 liter witloof-preisoep
8 liter courgettensoep

en ze werden netjes afgeleverd in gelabelde potten.
Eet smakelijk en de receptjes komen ook de blog.

2 opmerkingen: