genieten van pure keuken

genieten van pure keuken
Lekker zelf experimenteren met gezonde voeding.

vrijdag 1 november 2013

Zoete aardappel, voedselzandloperfood bij uitstek en foodblogswap

Veel te vertellen op deze 1 november dit jaar.
-- Ik ben nu ook te vinden op twitter
-- heb 498 likes op Facebook
-- Ik doe mee aan de veganistische maand.
Een uitdaging natuurlijk, maar vorig jaar is 40 dagen zonder vlees ook zeer goed gelukt, dus we gaan het proberen en...
-- Heb me deze maand geëngageerd om twee foodblogswaps te maken. De eerste was al een waar succes en nu hebben we ook nummer twee gemaakt.
Een receptje gekookt uit eitje kookt en ik koos voor een voedselzandlopergerecht met zoete aardappel.
Lauwwarme salade met gelakte zoete aardappel
Als bijgerecht voor 4 personen gebruikte ik
in een ovenschotel doen en gedurende 35 minuten laten garen in een oven van 200°C.
Voeg sojasaus, geraspte gember, honing en sesamzaad toe en laat eventjes grillen.
Ik liet het slechts 5 minuten grillen, want het begon fameus te geuren in de keuken.
Het was een echte aanrader, merci voor het lekkere recept!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten