genieten van pure keuken

genieten van pure keuken
Lekker zelf experimenteren met gezonde voeding.

zondag 15 december 2013

Eetbare cadeautjes maken voor de feestdagen of verzin iets origineels en win een pakketje!

Of wil je liever zelf deze zaligheden opsmikkelen?
Voedselzandloperkoekjes voor bij het ontbijt, als tussendoortje of voor als je een hongertje hebt :-)
Supergezond, mega lekker en het recept komt op de blog :-)
Diegene die mij laat weten waarom ze graag zo een pakket koekjes in hun brievenbus zouden willen, kunnen er een stapeltje winnen.

Verzin jij de meest originele reden om te winnen met deze actie?

Ik kijk er alvast naar uit.
Ze worden gemaakt met
  • banaan
  • havermout
  • zwarte chocolade
  • kokosolie
  • bakpoeder
  • stevia of rietsuiker
en straks vervolledig ik mijn post, maar nu moet ik werken, en het treintje wacht niet op mij. Ik jammer genoeg soms wel op de trein ;-)
of neem nu al eens een kijkje op de blog bij de andere eetbare cadeautjes?


5 opmerkingen:

  1. Mijn "voorraadje" voedselzandloper koekjes was op dus ik surf naar je blog voor het recept om nieuwe te maken. Zie ik dat je morgen een nieuw recept plaatst....dilema, dilema wat nu? Vanavond koekjes maken of wachten tot morgen? Ik nam geen risico en maakte nu de heerlijke zandlopers koekjes en morgen doe ik het desnoods nog eens met het nieuwste recept! Dank je wel voor deze heerlijke koekjes die bij mij erg favoriet zijn en al vele varianten kennen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je was er eerst met je reactie en wat een mooie :-)
      Nog eventjes geduld op kerst 25/12 laat ik weten wie er wint!

      Verwijderen
  2. Pas op 25/12? Zolang nog! Dan ga ik toch alvast maar een voorraadje bakken, maar die zijn gegarandeerd op tegen dan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De winnaar heb ik vandaag bekend gemaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen