genieten van pure keuken

genieten van pure keuken
Lekker zelf experimenteren met gezonde voeding.

vrijdag 31 januari 2014

Foodblogswap, voedselzandlopergewijs koken van Brenda kookt!

Amai, ik heb nog niet veel gepost deze maand (ging al bijna zeggen, heb niet veel gekookt...) maar kijk op de valreep is de foodblogswap er toch.
Koken van een andere blog doe ik eigenlijk nooit, maar deze foodblogswap zag ik echt wel zitten.
Brenda kookt is één van de verzameling van



bloggers waar ik ook toe behoor en wij werden deze maand aan elkaar gelinkt.
Ik had al snel een keuze gemaakt, een lekkere omelet als hapje, maar dan vegetarisch.
Geniet ervan, wij hebben dit alvast ook gedaan.
Voor 1 omelet, zo dun mogelijk
  • 2 eieren
  • 50 ml sojaroom
  • 1/2 rode paprika, fijn gesneden
  • peper en kruidenzout
  • verse kruiden
Bakken en erna oprollen. Naar believen opvullen met roomkaas, parmaham of spinazie, maar deze is natuur.

Ik maakte er vroeger al met spinazie en zongedroogde tomaatjes...


Een waar plezier om van de toffe blog van Brenda te mogen koken.

Merci en hopelijk genieten jullie ook van deze licht gewijzigde versie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten