genieten van pure keuken

genieten van pure keuken
Lekker zelf experimenteren met gezonde voeding.

woensdag 20 januari 2016

Eetdagboek dag 13, halfweg in het bijhouden van het eetdagboek 'eat low carb high fat'

Ik ben halfweg met mijn eetdagboek en ik krijg zoveel enthousiaste reacties dat ik het al graag doe.
Ik mis fietsen, ben nog altijd niet hersteld van mijn blessure...
En dit eetdagboek bijhouden, stimuleert mij extra om de boog goed gespannen te houden (en de buik en de billen...).
Op deze vroege ochtend kies ik nog eens voor een yoghurtontbijt.
  • 80 gr volle griekse yoghurt
  • 10 ml volle room
  • 10 gr sesamzaadjes
  • 10 gr zonnebloempitten
  • 10 gr walnoten
  • 50 gr frambozen
Mijn foto's zien er niet zo super uit maar het is gewoon wat het is. Bij elke maaltijd neem ik er één en zo kunnen jullie ook goed volgen.
Op naar het werk met thermos thee, water en veel goesting om te werken :-)
Een rare werkdag, een probleem met de computers dus stress omdat we niet konden werken, zoals er moet gewerkt worden, frustrerend!!
Middageten bestond uit héél veel :-)

  • 150 gr broccoli (gestoomd)
  • 150 gr champignons (gebakken)
  • 1 witloof (gebakken)
  • 1 portie quorn (100 gr)
  • 1 plakje haloumi (gegrild in de oven)
In de namiddag lekker véél groene thee, water en een glas met psylliumvezels.
Nog een skype met mijn 'Zweedse" zoon en we kunnen er weer tegenaan.
  • Diner met 
  • bloemkool
  • wortels
  • kip met spek
  • tomaat

en nu hier maar afblijven....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten