genieten van pure keuken

genieten van pure keuken
Lekker zelf experimenteren met gezonde voeding.

zaterdag 26 oktober 2013

Granaatappels, krachtig voedselzandlopervoedsel

Ik las laatst in een artikel dat granaatappels zoveel goeie eigenschappen hebben, we kunnen ze niet meer negeren.
En dat doen we ook niet hoor.
Deze glimmende exemplaren mogen poseren bij het prachtige geboortekaartje van Mona.
Positiefs over de granaatappel lees je een beetje overal. Ik voeg het dus met plezier toe aan het lijstje van de 10 ingrediënten die we niet mogen missen. Lees het gerust nog eens na en sla je voorraad in.
En op Proeven op Zondag doen we daar natuurlijk aan mee.
Granaatappels bevatten massa's vezels en anti-oxidanten, het is goed om de bloeddruk te verlagen, en het houdt je jong. Wat willen we nog meer?
Bijna twee jaar geleden begon ik bewust te eten en de voedselzandloper is echt mijn ding.
http://proevenopzondag.blogspot.be/2012/10/ontbijt-op-zaterdag-meer-moet-dat-niet.html
 
Extra granaatappel-energie opdoen met één van deze recepten? Heb je vakantie voor de boeg? Ja dan heb je lekker veel tijd om te kokkerellen...maar ik moet nog een beetje wachten op een dagje vrij. Maar niet geklaagd want het is weekend :-)
 
Hoe gaat het trouwens met de voedselzandloper? Valt het in de smaak? Laat eens je evoluties weten op de blog of op de facebookpagina van Proeven op Zondag.
Ben je fan van de ontbijten, de tussendoortjes of geniet je gewoon van alle vegetarische, veganistische en voedselzandloperrecepten?
Ben benieuwd naar jullie reacties hoor. Voel me beetje schuldig dat ik jullie de laatste tijd zo weinig nieuws liet zien op de blog, eventjes te hectisch maar ik vlieg er weer in :-) en ik sta nog altijd achter mijn zelfde principes, nog even wild enthousiast.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten