genieten van pure keuken

genieten van pure keuken
Lekker zelf experimenteren met gezonde voeding.

woensdag 30 oktober 2013

Groene smoothie, veel groenten en fruit in een flesje

Heb lang getwijfeld maar ja, ik heb het toch gedaan. Ik heb mij gewaagd aan mijn eerste smoothie.
Had er vorige week al één gedronken in het station, ik voelde mij een verrader. Is het zo dat ik mijn lezers probeer te motiveren om alles zelf en vers te maken? Neen hé, maar ja ik ben ook maar een mens hé ;-)
Ziezo, bij deze, corrigeerd!
voor een groot ontbijt
  • 100 gr veldsla
  • 3 jonge wortels
  • 6 blaadjes basilicum
  • 10 frambozen
  • sap van 1 sinaasappel
  • 100 ml water
en mixen tot je een homogene massa bekomt.
Mijn Thermomix hielp mij daar natuurlijk bij en in minuutje werd deze heerlijkheid geprepareerd.
Smakelijk en heb ineens 'smoothie' erbij gezet in de ingrediëntenwolk :-) Dit flesje gaat mee op de trein, joepie!
Zin in nog andere voedselzandloperontbijten? Wees voorbereid en voorzie je altijd op een gezond tussendoortje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten