genieten van pure keuken

genieten van pure keuken
Lekker zelf experimenteren met gezonde voeding.

dinsdag 11 juni 2013

Gezonde voeding, openhartig over afvallen!


Een dik anderhalf jaar geleden had ik er genoeg van. Ik woog op dat moment 15 kilo meer dan toen ik moest bevallen...

Veel miserie gehad, mijn moeder en mijn broer verloren, een operatie gehad, maar geen excuses meer, we gaan gezond leven.
Van de ene op de andere dag schrapte ik alle 'ongezonde' voedingsmiddelen uit mijn leven...


En sindsdien geloof in in
  • havermout en geen andere granen
  • groene groenten (en andere groenten)
  • linzen, bonen en erwten
  • geen zuivel
  • zo weinig mogelijke dierlijke producten
  • rode vruchten (en ander fruit natuurlijk)
  • noten, zaden en pitten
  • avocado
  • olijfolie
  • groene en witte thee
Probeer het uit en haal je inspiratie op Proeven op Zondag, gebaseerd op de voedselzandloper, de combinatieleer,...
Zoek je recepten met avocado?
Wat zijn mijn gezonde voedingsmiddelen? Leer ze allemaal kennen?


Lees hoe het allemaal begon, hoe ik mijn dagschema opstelde, en hoe ik nu al bijna twee jaar leef!

En wat vragen de mensen dan? Foto's...

Ziezo,  de voor en na op de blog, amai als dit niet openhartig is!





Wil je tips, suggesties, ... gooi het in de groep. Like me via Facebook of post een comment via de blog.





1 opmerking: