genieten van pure keuken

genieten van pure keuken
Lekker zelf experimenteren met gezonde voeding.

vrijdag 26 april 2013

Voedselzandlopergewijs luxe spinazie gerechtje

Ik ben helemaal niet voorbereid op bloggen, het is een hobby. Ik heb mijn leefwijze, mijn eetwijze, dit probeer ik uit te dragen...
Wat ik vooral wil zeggen, koop geen prefab food, je hebt zoveel in huis dat je klaarmaken, doen!
Genieten van de pure spinazie in dit gerecht, niet gekookt, niet gestoofd, langzaam laten garen.
En nu schrijven en mensen aantrekken, allé een fotoke kan misschien veel goedmaken?
Deze avond een super simpel gerechtje gemaakt met verse spinazie en appel.
Zet de oven aan, neem een ovenschotel en doe er een laagje spinazie in, kruiden met peper en zout en nootmuskaat, overgieten met een bodempje sojaroom. Snij een appel in schijfjes en monteer op de spinazie. Minutieus overstrooien met curry. Voor de liefhebbers een blauwe kaas erop doen.
Zet dit schoteltje in de oven (180°C) gedurende een half uurtje onder deksel of folie.
Genieten, echt zeer lekker!

1 opmerking:

  1. Op hoeveel graden zet je je oven eigenlijk bij een groentegerecht?

    BeantwoordenVerwijderen